Tisdag – ff Sjuk men känner mig bättre

[not: publicerad: 220504]
[not: skriver detta den 26/4-22]

Sjukläget (sannolik COVID)
Vårdcentralsdoktorn ordinerade en flaska: cocillana etyfin.
dosering: 10ml x4
Så nu hoppas jag få ordning på sömnen – har inte sovit riktigt på tre dygn.

Fick också tipset att jag skulle sova sittande – för att underlätta andningen.

Hustrun öppnade ett fönster så att jag skulle få frisk luft. Och så fick jag två extra filtar.

Hustrun köpte också två olika sorters halstabletter.

Frun vakade över mig fram till ca kl 01:00 då vaknade jag av att jag hostade – utan resultat – och det gick inte att sluta – då kändes det som att det var dags för akuten. (Både hustrun & jag var inne på det – inte illa att vi är överens ibland… 😉 ❤️ )

Skippade det där med sittande. Senare på morgonen visade sig att den där hostattacken hade gått hårt åt stämbanden så nu kan jag inte prata…

Efter lite omjoxande så kom jag till ro och sov ända till kl 07:00 – underbart 😀
Den friska luften fick vara kvar – men jag stängde dörren så då blev det inte så isande kallt i min sovända. Jag kunde sova utan extrafiltar.

Promenad
Min ledsagare och vårdarinna följde med mig runt två hus i kvarteret. Vi tar det lite lugnt…

Sedan blev det en promenad till denna gången i västerut, runt ett par hus och sedan tillbaka

Geocaching
Jag, hustrun, Soffie och Sonja har anmält oss till:
Mega Sweden 2022 (GC8GGVW)
4 Juni 2022, 10:00 – 19:00

Jag har idag beställt en T-skirt.
Och två biljetter.

Jag har också tänkt beställa ett sk GeoCoin som är speciellt framtaget för detta event. Men det var inte släppta än.
De brukar ta slut fort så det gäller att vara på tå 😉

Jag håller också på med att digitalt logga de cacher jag ligger efter med – men jag börjar känna mig trött… – jag blev klar 😀

Det serveras strax mat – tror jag – så jag håller mig uppe till dess.

Hitintills har jag fixat följande cacher (dessa besökte jag den: 15/4-22):
”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Bora (GC2W9VZ)
Det är min egen cache och är placerad uppe vid Borasjöns rastplats.
Vid detta besök visade det sig att någon hade återplacerat burken ganska tokigt. Så jag fick göra om cachens sk beskrivningssida lite.
Lade bl.a. annat in följande:
**************************************************************
Med risk för att göra denna ännu enklare än vad den är nu – men det gör inget.

Det slarvas med återplaceringen och vid ett tillfälle har det lett till att cachen flutit ut i sjön.

Så nu vill jag vara övertydligt:
Så den ska inte ligga på marken, den ska upp ett steg, till hålet!
FEL! / WRONG!:
Felaktigt
          återplacering / Incorrect relocation

RÄTT! / Right!:
Rätt
            återplacering / Right relocation
[ENG] With the risk of making this even easier than it is now – but it doesn’t matter.
The relocation is neglected and at one point it has led to the cache flowing into the lake.
So now I want to be clear, se pictures abowe!

So it should not lie on the ground, it should go up a level, to the hole!
**************************************************************

Jag lade också in en sk digital ’NOTE’ som kallas Owner Maintance.
Det betyder att ’OM’ gör något med cachen. Lagar den, ersätter den eller något annat som gör att den ska fungera bättre.

[Bild: symbol för OM] NilsGN performed maintenance for [Bild: GC Symbol
        för Traditionell cache] Bora
**************************************************************
14:12
[SWE] Hittade cachen på marken > FEL! <
Om den placeras så, så riskera den att flyta bort när vattennivån i sjön stiger – och det vill vi inte – eller hur?
Så för att förtydliga så har jag nu gjort ett tillägg i beskriven – det borde vara övertydligt.

[ENG] Found the cache on the ground > ERROR! <
If it is placed like this, it risks floating away when the water level in the lake rises – and we do not want that – right?
So to clarify, I have now made an addition in the described – it should be very clear.

CO / NilsGN
**************************************************************

Senare, norr om Arboga:
Stopp vid sidan av Arboga #1 (GC7MDGH), #10769
Stopp vid sidan av Arboga #3 (GC9J0Q6), #10770
Stopp vid sidan av Arboga #2 (GC7MDGJ), #10771

Hustrun hittade ettan och trean 🙂
”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Data
Nu ska jag ha hittat ett sätt att komma undan det irriterande med att jag kommer åt [Caps Lock] när jag trycker främst på tangenten [A] och av misstag glider ett fett finger lite åt väster och duttar till [Caps Lock].

t.ex.
Jag vill hemsk gärna aTT ALLT SKA GÅ SÅ SMIDIGT SOM MÖJLIGT.

Det finns två hyfsat enkla sätt att lösa det där på:
1. (Som bara funkar i vanliga textredigerare) Markera den versala texten – högerklicka – och i menyn ’Ändra skiftläge’ välj: ’alla gemener’

2. (Den som jag hoppas mest på) genom att trycka tangentkombinationen: [Shift]+[Caps Lock] så inaktiveras just [Caps Lock]-funktionen:
Aktiverar: OCH NU SKRIVS DET MED BARA VERSALER…
Avaktiverade. Nu ska [Caps Lock] inte funka: – jag kommer åt den av misstag… OCH FORTSÄTTER SKRIVA… Det här var ju inge kul…
Kollar om jag missat något.

Ser inte ut så – kör en ’win’ – omstart.

Det var krångligt värre.
Alternativet: Gör omodifierad Caps Lock till ytterligare en Esc, men [Shift] + [Caps Lock] beter sig som vanlig Caps Lock

Vanlig text. Råkar komma åt [Caps Lock] inget händer.
Trycker jag nu på den så verkar den ’död’.
Den ska tydligen kunna aktiveras till normal funktion via [Shif]+[Caps Lock]
Vi testar.
[Shift]+[Caps Lock] På: SER NU ATT DET BARA BLIR VERSLALER OCH HÅLLER JAG NED [SHIFT]: så sk de bli gemener. < OK
VÄXLAR TILLBAKA: På: nu funkar tangentbordet som vanligt förutom att ofrivillig åtkomst av [Caps Lock] inte ställer till något – tack 🙂
I nuvarande läge ska tydligen [Caps Lock] fungera som [Esc]-tangent.
Testar: Klockrent – jag är nöjd 😀

Nyfikna? Ni hittar det via: System > Kontrollpanelen > Tangentbord > Layouter > [Alternativ…] > ’Caps Lock-beteende’
(●) Standard är markerat.

För mig fungerade det det med att välja:
(●) Gör omodifierad Caps Lock till ytterligare en Esc, men Skift + Caps Lock beter sig som vanlig Caps Lock

Det funkar alltså inte att enbart trycka på [Caps Lock] för att ’låsa’ bokstavstangenterna i versal-läge. Man måste använda [Shift]+[Caps Lock]

 

Söndag – Kanske bättring på G… ?

[not: publicerad: 220504]

Sjukläget (covidinfluensa)
Natten har inte varit den värsta. Men den var jobbig, hostandet tär på en.
Efter att ha hostat igång på morgonens så kom jag upp. Åt frukost. Lade mig igen – men hostandet gjorde att jag inte kunde vila ordentligt.
Så jag gick upp.
Satte mig vid datorn och ordande upp några små Geocachingproblem – Det var några som inte kunde hitta mina cacher och en hade fastnat i lösningen av:

Promenad
Tog tag i mig och gick ut på en tur runt kvarteret – jag hade nog behövt en ledsagare – det blev stappligt och ostadigt. Tog ju dessutom vägen om cachen:
13:30, att det var inga problem med den.

FilmTajm
Väl hemma lade jag mig lite på sängen men hostandet störde vilande så jag gick upp igen.
Hustrun och jag tittat på lite inspelade TV-program och jag poppade senare popcorn och tittade på: Ocean’s 8 (2018).
Gillar skarpt Sandra Bullock.
Upptäckte när filmen närmade sig slutet att jag ju sett den förut…
Fungerar bra det där med serietidnings- och filmdemens – det blir ju mycket billigare… 😉

Läkemedel
Ingen metoJectPen idag eftersom det sänker immunförsvaret och just nu behövs den emot min covid.

Ojdå
Blev ju uppe riktigt länge framför datamaskinen… (ca kl 01:52…)

Lördag – Att man orkar…

[not: publicerade: 220407 & 220408]

Promenad
En kortis runt kvarteret. Det gjorde ont och det var otrevligt kallt.

Småbarna
De kom – de lekte och härjade – sedan åt vi – jag hamnade i bädden. Meningen var att lilleman skulle göra mig sällskap. Men han vägrade – mamma var ju ute i lägenheten.
Så jag somnade själv och när jag vaknade var det tomt.

Har nu fixat disken och blockat bort leksaker och fixat till lite annat.

Geocaching
En Geocachare ringde och behövde hjälp med att hitta:
Hede Marsh Mystery Final (GC3FF7R)

Inga problem. Nu hittade jag ingen vettig information i min dator eller i mitt minne så jag tog cykeln och travade sedan dit.

Den fanns precis där den skulle vara 😀

Samma ’gäng’ ringde senare och behövde hjälp med en cache på Hunneberg…

FilmTajm
Tack vare att jag sov på eftermiddagen hade jag både ork och lust till PopCorn och en film. Idag blev det:
The Doorman (2020)

Tisdag – ff Sjuk men känner mig bättre

[not: publicerad: 220504]
[not: skriver detta den 26/4-22]

Sjukläget (sannolik COVID)
Vårdcentralsdoktorn ordinerade en flaska: cocillana etyfin.
dosering: 10ml x4
Så nu hoppas jag få ordning på sömnen – har inte sovit riktigt på tre dygn.

Fick också tipset att jag skulle sova sittande – för att underlätta andningen.

Hustrun öppnade ett fönster så att jag skulle få frisk luft. Och så fick jag två extra filtar.

Hustrun köpte också två olika sorters halstabletter.

Frun vakade över mig fram till ca kl 01:00 då vaknade jag av att jag hostade – utan resultat – och det gick inte att sluta – då kändes det som att det var dags för akuten. (Både hustrun & jag var inne på det – inte illa att vi är överens ibland… 😉 ❤️ )

Skippade det där med sittande. Senare på morgonen visade sig att den där hostattacken hade gått hårt åt stämbanden så nu kan jag inte prata…

Efter lite omjoxande så kom jag till ro och sov ända till kl 07:00 – underbart 😀
Den friska luften fick vara kvar – men jag stängde dörren så då blev det inte så isande kallt i min sovända. Jag kunde sova utan extrafiltar.

Promenad
Min ledsagare och vårdarinna följde med mig runt två hus i kvarteret. Vi tar det lite lugnt…

Sedan blev det en promenad till denna gången i västerut, runt ett par hus och sedan tillbaka

Geocaching
Jag, hustrun, Soffie och Sonja har anmält oss till:
Mega Sweden 2022 (GC8GGVW)
4 Juni 2022, 10:00 – 19:00

Jag har idag beställt en T-skirt.
Och två biljetter.

Jag har också tänkt beställa ett sk GeoCoin som är speciellt framtaget för detta event. Men det var inte släppta än.
De brukar ta slut fort så det gäller att vara på tå 😉

Jag håller också på med att digitalt logga de cacher jag ligger efter med – men jag börjar känna mig trött… – jag blev klar 😀

Det serveras strax mat – tror jag – så jag håller mig uppe till dess.

Hitintills har jag fixat följande cacher (dessa besökte jag den: 15/4-22):
”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Bora (GC2W9VZ)
Det är min egen cache och är placerad uppe vid Borasjöns rastplats.
Vid detta besök visade det sig att någon hade återplacerat burken ganska tokigt. Så jag fick göra om cachens sk beskrivningssida lite.
Lade bl.a. annat in följande:
**************************************************************
Med risk för att göra denna ännu enklare än vad den är nu – men det gör inget.

Det slarvas med återplaceringen och vid ett tillfälle har det lett till att cachen flutit ut i sjön.

Så nu vill jag vara övertydligt:
Så den ska inte ligga på marken, den ska upp ett steg, till hålet!
FEL! / WRONG!:
Felaktigt
          återplacering / Incorrect relocation

RÄTT! / Right!:
Rätt
            återplacering / Right relocation
[ENG] With the risk of making this even easier than it is now – but it doesn’t matter.
The relocation is neglected and at one point it has led to the cache flowing into the lake.
So now I want to be clear, se pictures abowe!

So it should not lie on the ground, it should go up a level, to the hole!
**************************************************************

Jag lade också in en sk digital ’NOTE’ som kallas Owner Maintance.
Det betyder att ’OM’ gör något med cachen. Lagar den, ersätter den eller något annat som gör att den ska fungera bättre.

[Bild: symbol för OM] NilsGN performed maintenance for [Bild: GC Symbol
        för Traditionell cache] Bora
**************************************************************
14:12
[SWE] Hittade cachen på marken > FEL! <
Om den placeras så, så riskera den att flyta bort när vattennivån i sjön stiger – och det vill vi inte – eller hur?
Så för att förtydliga så har jag nu gjort ett tillägg i beskriven – det borde vara övertydligt.

[ENG] Found the cache on the ground > ERROR! <
If it is placed like this, it risks floating away when the water level in the lake rises – and we do not want that – right?
So to clarify, I have now made an addition in the described – it should be very clear.

CO / NilsGN
**************************************************************

Senare, norr om Arboga:
Stopp vid sidan av Arboga #1 (GC7MDGH), #10769
Stopp vid sidan av Arboga #3 (GC9J0Q6), #10770
Stopp vid sidan av Arboga #2 (GC7MDGJ), #10771

Hustrun hittade ettan och trean 🙂
”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Data
Nu ska jag ha hittat ett sätt att komma undan det irriterande med att jag kommer åt [Caps Lock] när jag trycker främst på tangenten [A] och av misstag glider ett fett finger lite åt väster och duttar till [Caps Lock].

t.ex.
Jag vill hemsk gärna aTT ALLT SKA GÅ SÅ SMIDIGT SOM MÖJLIGT.

Det finns två hyfsat enkla sätt att lösa det där på:
1. (Som bara funkar i vanliga textredigerare) Markera den versala texten – högerklicka – och i menyn ’Ändra skiftläge’ välj: ’alla gemener’

2. (Den som jag hoppas mest på) genom att trycka tangentkombinationen: [Shift]+[Caps Lock] så inaktiveras just [Caps Lock]-funktionen:
Aktiverar: OCH NU SKRIVS DET MED BARA VERSALER…
Avaktiverade. Nu ska [Caps Lock] inte funka: – jag kommer åt den av misstag… OCH FORTSÄTTER SKRIVA… Det här var ju inge kul…
Kollar om jag missat något.

Ser inte ut så – kör en ’win’ – omstart.

Det var krångligt värre.
Alternativet: Gör omodifierad Caps Lock till ytterligare en Esc, men [Shift] + [Caps Lock] beter sig som vanlig Caps Lock

Vanlig text. Råkar komma åt [Caps Lock] inget händer.
Trycker jag nu på den så verkar den ’död’.
Den ska tydligen kunna aktiveras till normal funktion via [Shif]+[Caps Lock]
Vi testar.
[Shift]+[Caps Lock] På: SER NU ATT DET BARA BLIR VERSLALER OCH HÅLLER JAG NED [SHIFT]: så sk de bli gemener. < OK
VÄXLAR TILLBAKA: På: nu funkar tangentbordet som vanligt förutom att ofrivillig åtkomst av [Caps Lock] inte ställer till något – tack 🙂
I nuvarande läge ska tydligen [Caps Lock] fungera som [Esc]-tangent.
Testar: Klockrent – jag är nöjd 😀

Nyfikna? Ni hittar det via: System > Kontrollpanelen > Tangentbord > Layouter > [Alternativ…] > ’Caps Lock-beteende’
(●) Standard är markerat.

För mig fungerade det det med att välja:
(●) Gör omodifierad Caps Lock till ytterligare en Esc, men Skift + Caps Lock beter sig som vanlig Caps Lock

Det funkar alltså inte att enbart trycka på [Caps Lock] för att ’låsa’ bokstavstangenterna i versal-läge. Man måste använda [Shift]+[Caps Lock]

 

Söndag – Kanske börjar jag piggna till?

[not publicerat inlägg för: 220325, 220326, 220327, 220328, 220329, 220330, 220331, 220401 & 220402]

Promenad
Runt Onsjökärret. Trots soligt och relativt varmt – inga ormar. Det har ju varit rätt så många minusgrader flera nätter nu så det kan vara en förklaring.

Deklaration
Hustrun sa följande: ”I år tänker jag inte hålla på med att påminna dig om att du ska deklarera.”
Så nu har jag gjort det 😀

Navigatorn
Bilen ska till service så då passar vi på att uppdatera navigatorn.
GeocachingGPS’en fick en uppdatering den också.

Inlägg
Publicerat inlägg från de dagar då jag inte ’orkat’ göra det…

Vila
En kortis före lunchen.

Söndag – Trött – men jag kom ut lite :)

[not: publicerad: 220403]

Data
Fick med mig en bärbar ’kraschad’ win10-dator från Trollhättan igår.
Fick kontakt med den och idag har jag räddat alla (efterfrågade) filer utom en.
Försöker nu reparera filsystemet (ntfs) via min stationära win10-PC.
Det tog en evighet att över huvudet taget få kontakt med den.
Försökte först starta reparering via utforskaren – då hängde sig hela datorn och hamnade i en omstartsloop.
Så jag fick bryta det där och vänta ut utforskaren lite tills jag kunde stänka den sedan startade jag cmd och körde kommandot: chkdsk F: /f /r /x
Ser inte så värst lovande ut. Efter ca 5 timmar ser det ut såhär:
C:\Windows\system32>chkdsk F: /f /r /x
The type of the file system is NTFS.
Volume label is eMachines.
File record segement 2C51 is unreadable.
File record segement 2C52 is unreadable.
File record segement 2C53 is unreadable.
File record segement 2DD4 is unreadable.
File record segement 2DD5 is unreadable.
File record segement 2DD6 is unreadable.
File record segement 2DD7 is unreadable.
File record segement 3040 is unreadable.
File record segement 3041 is unreadable.
File record segement 3042 is unreadable.
File record segement 3043 is unreadable.
File record segement 4884 is unreadable.
File record segement 4885 is unreadable.
File record segement 4886 is unreadable.
File record segement 4887 is unreadable.
Deleted corrupt attribute list entry
with type code 30 in file 6966
File record segement 71E2 is unreadable.
Progress: 39304 of 723200 done; 5%; Total: 0%; ETA: 999:00:00

Det ovan kan betyda att chkdsk tänker hålla på i minst 42 dygn…
Och det ser inte alls bra ut.

Det tänker jag inte låta den göra.

Jag kommer att stoppa det där och försöka köra en reparering via Linux – inte förstahandsvalet men sannolikt bättre än Windows egna.

Går inte det så står jag inför beslutet om jag ska satsa på den här bärbara acer eMachines G640 ❓
2st 4GB RAM minnen (Nu finns där 2x2GB) och en SDD HD om ca 240GB.
Pris ca 800 sek.
Installera Linux och så är det en apparat som sannolikt kommer att fungera i 10 år till…

Ständigt dessa beslut.

LEGO
Nu är jag på upploppet. ’ALLT’ packas ned i påsar (sorterat).

Promenad
Kollade först snokarna – inget.
Så jag gick vidare till mina Huggormsställen och hittade tre st 🙂
[Bild: Huggorm 01+02]
Huggorm 1 & 2 ligger mysigt sammanslingrade.
Den orm med huvudet längst ned var den jag fotograferade som nr 3 den 21/3-22

[Bild: Huggorm 03]
Huggorm 3, ca 2 m från de andra två.
Den här ormen fotograferade jag som nr 2 den 21/3-22

Vila
Blev trött på eftermiddagen och lade mig i sängen och där blev jag i ca 2 timmar.

TiVo-boxen
Idag blev jag mer än extra jävligt irriterad. För ett bra tag sedan spelade jag in filmen: Act of Vengeance (2017)
TiVo-boxen hade startat inspelningen 15 min innan filmen började så – ja – rätt så mycket av slutet var inte med.
Jag vart så irriterad så jag hyrde filmen för 29 sek, via YouTube, för att få se slutet och därmed slippa fortsätta vara förbannad.

Onsdag – Lite fixande och långpromenad.

[not: publicerade: 220322]

VeckoMätning
Vikt: 94 kg > -1,3 kg ↓ 🙂 Hoppas det är en ihållande trend…
Midjemått: 110 cm > -3 cm  🙂
Längd: 177 cm
BLTR: |) ↓ < 147/92 > ↓ 😐 (Marginella förändringar jämfört med förra veckan – helst ska det ned till ca 130/75)
Puls: 62 > ↑ 😐

Lappa & laga
Idag har hustrun och jag varit duktiga.
Vi har ett tiotal tygkassar (bomull).
Det var ett tag sedan som jag fick veta att just tygkassar var så ini bomben miljöovänligt.
För att komma upp i det klimatavtryck som tillverkningen av en enda tygkasse åstadkom så kunde man förbruka 20000st plastkassar (känns väldigt knasigt – hittar inte det inlägget – nu…).
[Bild: TygKassar]
Därför ger vi oss inte. Använder vi våra tygkassar mer än 20000ggr (+ lite till) så borde vi ju uppnå sk negativt klimatavtryck.
Det känns i vart fall fel att slänga dem och köpa nya.
Av de vi har så var det nya som behövde förstärkas i handtagen. Och då kom g:a avlagda jeans väl till nytta.
Jag har lite olika tyger i min sk lagalåda.

LEGO
Blev lite plockande idag också.
I morgon hoppas jag att det blir en hel del sorterande som jag vill bli färdig med.

Promenad
Hustrun fick ut mig på en längre promenad idag – inge bra idé, av flera anledningar;
> har i närtid bestämt mig för att minsk ned på smärtsillande läkemedel – kan inte vara bra att ta dem i de mängderna jag gör (max-doser).
> av någon outgrundlig anledning hade jag extra svår värk i vänster knä och ländrygg redan vid starten…?
> promenaden gick mestadels på asfalt – det gillar inte min kropp.

Resultat
Efter att ha suttit en liten stund framför datorn så vad de ytterst liten marginal jag ens kunde gå. Smärtan i vänster knä var för djävlig…
> ’Linkade’ en del fram och tillbaka i lägenheten och det blev lite bättre.
> Poppade PopCorn och kollade en film – hjälpte lite till.
> Lade mig i soffan och kollade på ett inspelat ’Bäst i test’ – nu är knä’t ’nästan’ som normalont.

Måndag – Ormarna ’ramlar’ in… ;)

LEGO
Satte mig och plockade lite – hade förfärligt ont i kroppen nu på morgonen 🙁

Promenad
Kollade upp Ormläget vid Onsjökärret:
[Bild: Huggorm 1]
Första av tre.

[Bild: Huggorm 2]
Andra av tre.

[Bild: Huggorm 3]
Och den tredje.
Samma individ som jag fotograferade igår.
Det här piggade upp, lite.

Vila
Blev det liksom resten av dagen…

Söndag – Lyckat ormletande :)

Promenad
Vi hittade en Huggorm vid Onsjökärret.
[Bild: Huggorm]

Den flyttar på sig:
[Bild: Huggorm]

Och lade sig på en ny plats – nära där vi stod och diskuterade Huggormar med förbipasserande hundägare och andra flanörer 🙂
[Bild: Huggorm]

Vila
Liten men välbehövlig 🙂

Promenad 2
Tänkte att det borde gå att hitta även snok. De är ju lite segare på våren (Huggormarna är något tidigare).
Och se jag fick syn på en – men det krävdes ett tränat öga 😉
[Bild: Snok]
Ser Ni den?

En annan bild på Snoken Österifrån:
[Bild: Snok]

Närmre:
[Bild: Snok]

Jättenära:
[Bild: Snok]

LEGO
Plockat lite – börjar se ljuset i tunneln – igen…

Lördag – Egentligen känns det som om det inte hänt något idag men det har det ju gjort…

[not: publicerade: 220318]

Promenad
Vi tog oss till Ursand. De hade loppis där – kul å kika på folk 😉
Sedan tog vi oss en runda i Ursandsskogen. Eller Dalbobergen som det verkar kunna heta också… ❓

LEGO
Blev väldigt lite plockande idag – men något blev det.

Vila
För att inte somna framför TV’n så fick det bli en stund i sängen.

Let’s Dance
Jag håller på Eric Saade, Doktor Mouna Esmaeilzadeh, Cecilia von der Esch, Filip Dikmen & Aron Anderson.
Än så länge… 😉