Reklamation:

Vi, hustrun & jag, köpte ju en stekpanna (RI028 Stekpanna Induktion) på mässan i GBG (799 SKR), nu i helgen. Nu visar det sig att beläggningen i pannan inte är så super, super som försäljaren pratade om. Verkar som vi fått en 2:a sortering. Nu ska jag ringa företaget; Culimat AB i Hägersten på telefon: 08-6810320. Det kan också vara företaget; Multi Media i Eskilstuna på telefon: 070-5503318.

Första numret var tydligen rätt. De skickar en ny med DHL och den kommer kanske i morgon. Den jag reklamerar ska jag paketera i en låda och när DHL kommer ska jag ”snabbt som attan” öppna den komna lådan, hitta en retursedel och klistra på ”min” låda och ge den till DHL. Eller använda befintlig låda, byta innehåll och klistra på retursedeln.
Tja, jag har ju ingen tomlåda så det får bli alternativ två och så får vi hoppas på att DHL-budet är ”snäll”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *