ShoppingTisdag

sömn ok. Det verkar som om det funkar med musik. Jag har för andra kvällen i rad nu somnat in mycket fortare.

Det innebär också att jag vaknar till tidigare. Det gillar jag. I morse blev det 04:00. Det tyckte jag var lite väl tidigt.

Låg kvar och lurade och lyssnade på musiken och gick sedan upp 07:00

Farsan
[Visa mer…]

Mattor
[Visa mer…]

Monsteran
[Visa mer…]

Golvlampan
[Visa mer…]

Mikro
[Visa mer…]

Mina Live-värden
[Visa mer…]

Hälsoläget
Morgonen: Ingen besvärande värk värd att nämna. Känns bra.
Under dagen: Förutom några ordentliga hugg i högerbenet när vi var på Överby Köpcenter så har det känts ok. Har vilat ordentligt under dagen.
Kvällen: Fortfarande ok.