Hoppa till primärt innehåll
Hoppa till sekundärt innehåll

blogg.ngn.nu

Tyckande och tänkanden. Livet i en sjuk vardag. Emellanåt kryddad med humor. Här avhandlas också lite politik och en del datatekniska spörsmål

blogg.ngn.nu

Huvudmeny

  • Hem
  • Diverse
    • Fantomen nr 6-7 2023
  • Insändare
    • Till GP
  • Sidor
    • 99 sätt att optimera ms win 7
    • Analysarkiv
    • Data
      • CloneZilla via liveUSB 2.25″ HD (OS Win10) till 2,25″ SSD
      • Programmering
        • HTML & JavaScript
      • RaspBerry Pi
        • RaspBerry Pi3 B+ och Klimatsensor BME280
      • Ripping
        • DVD>MKV
      • Ubuntu 20.04 MATE
    • Hälsa- & Klimat
      • VeckoMätning
    • Hobby / Nöjen
      • Rubiks Kub (-nya-)
      • Rubiks Kub (gamla)
    • ToDo
  • Politik
    • Debatt…
      • Debattext: Illa att IF Metalls ordförande far men osanning och felaktigheter
      • Debattext: M gör långtidssjuka till politiska bollträn
    • Partisympatier
    • Ideologitillhörighet
  • Mina Bilder
  • WordPress
    • PlugIn’s
    • WPadmin
  • Om…
    • Ädelmetaller
    • Bara min…
    • Det Sjuka…
      • Min Sjukhistoria
      • Sjukgymnastik fas 2 v13-16 (4v) 2021 efter ländryggsoperation 1/3-21
    • Om mig

Kategoriarkiv: Film

Inläggsnavigering

Nyare inlägg →

Reklampaus

Publicerat torsdag 16 juni 2005 av nisse
Svara

Kollar på ”De tolv apornas arme” med Bruce Willis och Brad Pitt. Sett den förut men kollar ändå. Så då tycker jag antagligen att den värd att se åtminstone två gånger.

Publicerat i Film, Överfört från ngn.blogga.nu | Lämna ett svar

Inläggsnavigering

Nyare inlägg →

Innehåll:

Drivs med WordPress